X
تبليغات

تصویر ثابت

۵ ترفند جالب افزایش لایک و کامنت
loading...
YourAds Here YourAds Here

طراحی وب سایت

بازدید : 63
پنجشنبه 22 آبان 1399 زمان : 10:42

برای افزایش لایک و کامنت اینستاگرام این مقاله را حتما بخوانید! اینستاگرام بستر ابراز احساسات افراد است، به صورت های گوناگون یکی کامنت می نویسد یکی لایک می کند و دیگری هم هر دو را. پس افزابش لایک اینستاگرام و کامنت بسیار اهمیت دارد.

چرا افزایش لایک اینستاگرام اهمیت دارد و چرا باید به این فکر کنیم که کامنت های هر پست خودمان را افزایش دهیم همه اش بر می گردد به ویژگی بصری انسان ها.

هر چند شما میزان لایک و کامنت خود را افزایش دهید، به همان مقدار نرخ تعامل شما هم زیاد می شود و شانس شما برای رفتن در اکسپلورر اینستاگرام بیشتر می شود.

در این جا قصد داریم که تعداد ۷ ترفند جالب برای افزایش لایک اینستاگرام و بالابردن کامنت پست های خودتان را ارایه دهیم تا شاید امید به وجود آید. برای جذب اطلاعات بیشتر با مدیر هاب همراه باشید!

ترفندهای جالب برای افزایش لایک و کامنت اینستاگرام

۱-استفاده از عکس باکیفیت در پست های اینستاگرام

عکس چشم انسان را بیشتر به خود جلب می کند. به همین خاطر میزان ماندگاری کاربر را در پست شما را بیشتر می کند و این یکی از فاکتورهای افزایش نرخ تعامل است.اما یادتان نرود که شرط افزایش لایک و کامنت اینستاگرام به وسیله عکس این نکته پایین است:

عکس های شما باید چشم نواز باشد.

یعنی چی؟ به این معنی که در هر هدف یا زمینه ای که پیج اینستاگرام زده اید باید، عکس های شما هم مانندبتواند آن هدف یا زمینه را به کاربر نشان دهد.

در ثانی عکس باکیفیت باشد و بتواند حس های درونی (چه به لحاظ نیاز کاربر یا امیال او) را درگیر کند. یک عکس می تواند منظره زیبا باشد یا عکس پرفکت از یک محصول معمولی.

۲-کپشن گوشت پست شماست

پستی که با کلمات مزین نشده باشد به چه دردی می خورد! حتی اگر میزان کلمات در حد یک کلمه ” بدون شرح ” باشد، اما پر معنا. می تواند کلی غوغا کند.

کپشن شما باید کلمات واضح، صریح و دربرگیرنده حس و امیال یا ذهن کاربر باشد. اگر محصولی را در اینستاگرام می فروشید با کپشن شما مزایای محصول را نمایان کند.

در صورتی که فارسی می نویسید، بهتر است که خط اول را یک نقطه بگذارید و از خط دوم شروع به نوشتن کنید تا کپشن راست نویس شود.

۳-هشتگ ها مسیر پست را معین می کنند

هر پست باید در مسیری مشخص و تعیین شده به راه بیوفتد. یعنی چه؟ یعنی استفاده بهینه از هشتگ ها در راستای نمایش پست به کاربران هدف شما.

طبق تجربه تا ۳۰ هشتگ موردی ندارد اما آیا این قدر هشتگ نیاز است؟ نظر شما چیست؟ چقدر هشتگ می توان در پایین پست یا در میان نوشته های پست گذاشت؟

شاید هرکسی یک حرفی بزن، چرا که هر کسی تجربه ای دارد. یکی ۳۰ هشتگ را می زند نابود می شود یکی هم نه کاملا برایش سودمند است. این به سیاست شما و دید اینستاگرام به شما بر می گردد.

توصیه من استفاده از هشتگ ها در میان نوشته پست و به تعداد محدود پایین پست. من به شخصه خود از ۱۰ هشتگ فراتر می زنم اما هدفمند استفاده می کنم.

۴-برای افزایش لایک و کامنت اینستاگرام از لوکیشن استفاده کنید

یکی از بهترین راهکارها برای هدایت پست به کاربر هدف این است که برایش لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی تعیین کنید تا در بالای پست به نمایش درآید.

لوکیشن مانند تابلو راهنمایی برای پست شماست تا به دست مخاطب هدف ات برسد. این گونه شانس بیشتری برای دیده شدن و افزایش لایک اینستاگرام دارید.

افرادی که محصول آن ها برای منطقه خاصی طراحی شده، با این قابلیت به راحتی می توانند محصول خود را به آن ها نشان دهند. افزایش فروش هم شاید داشته باشند.

۵-دعوت به عمل

یکی از مهم ترین کارهایی که هر پست باید انجام بدهد، این است که کاربر را به انجام کاری دعوت کند تا به نیازش برسد یا نیاز پست گذار را برآورده کند.

اقدام به عمل چی مثلا؟

  1. می توانید از کاربر بخواهید که این پست را لایک کند ( لایک یادت نره)
  2. می توانید از اون بخواهید که دوستانش را زیر پست منشن کند.
  3. از اون بخواهید که این پست را با دیگران به اشتراک بگذارد.
  4. اگر محصول است از او بخواهید که بر اطلاعات بیشتر به دایرکت پیام دهد یا
  5. از اون بخواهید که به سایت یا کانال تلگرامی یا راه ارتباطی دیگری برود.
  6. هر دعوتی که باعث شود او کار یا اقدامی را در جهت تکمیل فرایند انجام دهد.

ثبت نام در مدیر هاب برای مدیریت همزمان اینستاگرام

یکی از امکانات پرطرفدار مدیر هاب، استفاده از امکان مدیریت همزمان اینستاگرام است.

مدیر هاب امکانات زیادی برای مدیریت دایرکت اینستاگرام و کامنت ها، زمانبندی پست و آی جی تی وی، استوری و حتی لایو دارد که می توانید بدون هیچ دانش خاصی از آن ها استفاده کنید. ما ۷ روز استفاده رایگان برای شما در نظر گرفته ایم که با ثبت نام به آن دست پیدا می کنید. مدیر هاب می تواند شما را به برندسازی و کسب درآمد بیشتر نزدیک کند.

منبع: ۵ ترفند جالب افزایش لایک و کامنت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 446
  • بازدید کلی : 3621
  • کدهای اختصاصی